Burcu0707 Ayisigi45 gebelik testi yapsaniz varsa xikar zaten.duzenli adet oluyorsaniz gec dollenme genelde duzensiz adet olanlarda bazende myomda bir gec yunurtlamada oluyor.dilerim hamileisndir
Eldgrn Ayisigi45 12 yi geçti 4 gün kaldı umudum yok rutin kontrol amaçlı yapicam bı adetim geldiğinde o kadar bide düzensiz benim ondan
mommyinthefuture Ayisigi45 benim de 4 gün var. Bugün kaset yaptım çıkmadı. Belki yarın erken gebelik alırım. Varsa onda çıkar yoksa da zaten alıştım. Hayal kırıklığı yaşamam.
Ayisigi45 Burcu0707 sabah yaptim çıkmadı ama ickmde bi umut hala bekliyorum belki diye yaptığım test ovula ydi
Burcu0707 Ayisigi45 ovulasyon testinde gebelik gormek istedin sanirim bazen dogru cikmiyoe kuzum o.normal gebelik testi dene insallah hamileismdir
Ayisigi45 Eldgrn benim düzenli ama iste millet 1 hafta onceden nasil öğreniyor bilmiyorum benim sabah negatifti ya heralde yoktur dimi
1tazeanne1tazebaba Ayisigi45 adet döneminden önce yani gecikme öncesi testler var canım ondan alıp yapabilirsin çıkartıyor hemen sadece bir tık daha pahalı normalinden
Eldgrn Ayisigi45 geç döllenme olmuşsa gecikmenin 1 haftası olsun öyle çıkar ama normal şartlarda adet geldiğinde gözükür
Ayisigi45 mommyinthefuture 1tazeanne1tazebaba erken yapiyorum zaten canim ama cikmadi sabah olk idrarda olsa cikardi diyor bi yanim bi yanimda belki diyor
mommyinthefuture Ayisigi45 Adeti görene kadar umut oluyor tabi insanda. Yine de böyle testlerde çıkmayınca olumsuza hazırlıyorsun kendini. Bekleyelim. Görelim Mevlam neyler neylerse güzel eyler. ☺️
Duygucancan Ben bır gün arayla test yaptım biri negatif cıktı ertesi gün tekrar yaptım pozitifi gördm cok şükür rabbim isteyen herkese nasip etsin