Doğuma hazirlik yapıyor rahim, bende bir haftadir oyleyim 38+6dayim,dayanamadim cok canm yanıyordu doktora bile gittim, dogum sancisi olmadığını söyledi 7 8 saat ayni aciyi düzenli çektim, biraz uyuyunca hafifledi, doktorum dogum sancisi hicbi şekilde gecmez dogurana kadar dedi, ayni kasilma ve hissettigimiz agrinin gecmeyen dahada siddetlenen ve duzenli gelmesi gerekiyormus