Fatmanur80 37+3üm ama yeni saran diş ağrısı yüzünden hiçbişey yapamıyorum doktorlar da sadece parol iç geçer diyo şaka gibi nasıl durdurabilirim acaba bilgisi olan varmı🙏🏻🙏🏻
Songulozkul Fatmanur80 Suyun içine sirke tuz karbonat koyup parmağını yakmayacak şekilde ılıt ve ağzını çalkala hazırladığın su bitene kadar ben de çok çektim diş ağrısı ve ne varsa denedim bunu da bı videoda görmüştüm iyi geldi bana inşallah sana da şifa olur çok zor rabbim yardimcimiz olsun
smnrsmnr 2 tane kanalımın içi düştü. Sağ ve sol üst taraf. Çok zor . Yerken içerken. Çok ağrı varsa çekim veriyorlar ama sizin çok az kalmıs