acemianneee_31 Kızlar 30. Haftaya girdik ilk kötü zamanlar geçmeyecek gibiydi çok şükür geçti sizler kaç haftalık oldunuz nasıl gidiyor 😍😍
Yldzzduygu acemianneee_31 32 olucam 3 gün sonra çok zor geçiyo benim için haraketlerim çok kısıtlandı umarım en kısa zamanda bebişlerimizi saglıklı bir şekilde kucagımıza alırız🤲
Ozlm0916 acemianneee_31 30+5 olduk ağırlaştık bebişimde hiç durmuyor kıpır kıpır 🥰 ellerim ayaklarım şisiyor ya yemekten sonra 2 saat kendime gelemiyorum 😇
Oykubydarogullari acemianneee_31 bizde 30 olduk çook şükür🥰💜🙏🏻🧿 Allah sağlıkla kucağımıza almak nasip etsin inşallahh🧿
kuzeyinannesi_ acemianneee_31 33+6 herşey yolunda çok şükür bu akşam hastane çantamızı hazırladım 😊 doğuma tam 1 ayım kaldı hayırlısıyla bi gelse de kavuşsam miniğime
Htcnal acemianneee_31 Benim de 30 oldu bugun.Cinsiyet ogrenene kadar cok zor gecmisti sanki ,son 3ay cok cabuk gecti .Bir anda şiştim .🙈
bo1362911 bizde 30+1 deyiz sikintili gecio bel agrisi ve vjnl baski Allah yardm etsin tum hamilelere😍😍
Papatya5361 acemianneee_31 daha girmedim canim benim doktorum biraz geç sokuyo nst ye bakalım belki yarın gireriz