Nerminakyel01 Arkadaşlar merhaba , ben 27 haftalık hamileyim bebeğimi hep sol tarafta ve mideme yakın hissediyorum neden ?
demincek Nerminakyel01 Aynı haftadayız benimki de bi bakıyorum sağda bi bakıyorum solda canı nerde olmak isterse oraya gidiyor 😂😂😂 ama bazen tek bir yerde toplandığı zaman ölüyorum nefes darlığı çekiyorum çok fazla ve çarpıntım çok oluyor benim
hunilimom Nerminakyel01 normalde benim kızım da soldaydi ama şuan baş geliş olduğu için bir bakıyorum sagd abi bakıyorum solda 😂
Ahbelirsizlikler123 Nerminakyel01 yani yanlış biliyor da olabilirim ama genelde sol tarftaysa kız sağ taraftaysa erkek deniliyor
Eminecak Nerminakyel01 benimde hep soldaydi bugun sağ tarafa geçmiş tontiş yüzünü de saklamış artık yavas yavaş çıkışı ariyor 😂
Deletedmom7373700 Nerminakyel01 benimde hep solda. 14. Hafta doktorda hep soldan baktı. Kasık, bel, bacak, kalça ağrım da hep solda oluyor sağım sapasağlam 😂 canı öyle istiyor demek ki bebeklerimizin 😂