Kardi2807 Bende Şubat ayında adet görmüştüm Mart ayında olmadım 3 nisan , 3 Mayıs da adetim geldi.Mayıs ayında ilk gün kanama oldu 2. Ve 3.günde leke şeklinde geldi günlük ped kullandım hatta neyse biraz zaman geçince test yaptım nefigatif çıktı ama bilmiyorum geç dölllenme olur mu ki ? Kabızlık vs durumu da var bazı belirtileri yaşıyorum