Merhaba arkadaşlar 37+1 de kolestaz nedeniyle sezeryan için gun almıştım.30 Mayıs günü sabah erkenden hastaneye gittim diğer iki doğumum genel anestezi olmustu ama bu sefer oğlumun ilk çıkışına tanıklık etmek için tüm korkularıma rağmen cesaretimi toplayıp spinal istedim. Gerçekten açılan damar yolu bile spinalden daha fazla agrıyor hiç korkmayın.spinalim vurulduktan sonra sonda takıldı hiç hissetmedim ondan sonra önüme perde indirip ameliyata başladılar hiç acı hissetmedim ama çekişmeleri hissettim onlarda rahatsız edici boyutta değildi sadece bebeğin çıkacağı zaman karnına sert bir şekilde bastırıyorlar o biraz can yakıyor ama kısa sürüyor oda zaten sonrası dikiş olayına başlıyorlar çok konforlu bir doğum yaşadım kısacası keşke diğer doğumlarım da spinal olsaydı.başka sorularınız varsa alabilirim