Kevsertugba27 ayy canım benim ne güzel dua ettin öyle 💜 allah sendende razı olsun rabbim gönlündekini eline versin hayırla sağlıkla hepimiz bebeklerimize kavuşalımm daha seninki minicik annesi 😍🌸 içini ferah tut vesveslenme ilk gittiğimde 1669 du kanım keseyi görememiştik bende senin gibi korkmuştum ama doktor hemen göstermesini beklemiyoruz dedi ama yinede o hastaneden memnun kalamamıştım öneriler üzerine başka bi hastaneye gecis yaptırdım 2 gün sonra 1825 le görmüştük öyle aksilikler oluyor ilk başta tek sen değil hemen hemen her annemiz böyle şeylerle karşılaşabiliyor o yüzden tatlı canını sıkma 🥰❤ zaten aksi bisey olsa doktorun söylerdi değerin çok güzel 🙈💙