Şimdiye kadar hep pozitif doğum hikayelerini okuyarak bugün ben de doğum yaptım. Çok şükür bebeğim yanımda ama ağrılar dayanılmaz bir şekilde ve nasıl geçer bilmiyorum onca ağrı kesici yapıldı. Yürümek ağrıyı geçiriyor deniyordu iki kere ayağa kalktım ağrım sızım geçmedi. Önerileriniz varsa alırım🥺