Ya belki çok saçma ama merak ediyorum ilk hamile olduğumu öğrendiğimde 3. Ayıma kadar göğüslerim dolgunlaşıp şişmiş ve ağrılıydı sonra bu durum geçti şişliği normale indi şuan 26 haftalığım acaba dolgunlaşma tekrar olacak mı yoksa sütüm gelmeyeck mi bu durum normal mi doğumdan sonra mı olacak bu doğumdan önce sütü gelen var mı ???
Çok karışık sorduğum için sorry 😵💫