Ellerimi , ayaklarımı özellikle ayaklarımı tanıyamıyorum artık şişmekten. Ayaklarım sanırım şiştiği için içten içten bi yanma hissediyorum . Ellerim de genel olarak uyuşuyor . Bu durumlar için yaptığınız bir şey var mı ? Yaşayan herkese tavsiye olsun.😊