Handeasel Kızlar 38+2 günlüğüz kilomuz 3450 pazartesi doğumum var sizce bebeğimin kilosu nasıl iyimi çokmu tombiş olur
Handeasel Melek__55 neguzel sağlıklı olsunlarda ben az minyon tip seviyorum inşallah pazartesiye kadar 4 e ulaşmaz hızlı kilo alıyor 🤗🤗
Zehratay Handeasel son zamanlar kilo alımı azalıyor bende 38+4 oldum önceki muayene de 18 günde bir kilo almıştı son gidişimde sadece 170 gram almış