Htc14 Kızlar benim gibi olan var mı acaba doktor yatış verdi daha fazla acilmam olmasın diye doğuma kadar burdasın dedi bebekleri büyütebildigimiz kadar büyütelim daha küçükler dedi
ikramomm Htc14 haftanız aslında gayet iyi korkmayın bence 1 cm açıklıkla 41’imci haftaları gören var bence 1 hafta bile tutsalar çok rahat bebişlerinizle çıkarsınız ordan rahwt olun 🥰
Kubraveikizler Htc14 Ben de 33+5 ikiz hamileyim. 2cm açıklıkla 5 gündür hastanedeyim. Ciğer geliştiriciler falan vuruldu. Artık çok da stres yapmıyorum. İkimiz de 34′u doldurduk. Bence siz de rahat olun. Tabii ki biraz daha kalsalar iyi olur ama kalmazlarsa da canları sag olsun yeter.
Sehersudi Htc14 A nasıl ya. Tehlikeli bir durum gibi. Ben on saat sancı çekmeme rağmen 2 cm açılmıştı. Açılmam olmadığı için sezeryan oldum. Ama dört beş cm olunca doğuma az kalıyor diye biliyorum. Çok dikkat et kalkma bence hiç.
charlottececi Htc14 aaa bu ben 34+3 te ayni sey basima geldi. 35+2 de ben de yatcam acilmam tam var mi bilmiyorum. Ulturasonla goremedi doktor. Elle muayene yapip yumusamis iyice dedi 🙄
Htc14 ikramomm İnşallah canım acele etmezlerse sorun yok bakalım hayırlısıyla zamanın da sağlıkla gelsinler 🙏
Htc14 Kubraveikizler bizimde ciger geliştirici ler vuruldu da bakalım ne olacak bekliyorum durabildikleri kadar dursunlar
emmaelsey Arkadaşlar benim gibi ikizlerden önce de küçük bebeği olanlar da böyle durumlarda hastanede yatmak zorunda mı, size hastanede yaptıkları özel bir muamele var mı