Ay kızlar bir haftadır sıcaklardan nefes alamıyor gibiyim . Nefesimin kesildiğini hissediyorum içim şişiyor resmen . Bu durumda olan var mı? İlk defa böyle oluyorum ben. Ve kaldı ki Adanalıyım kaç yıldır Adana’da yaşadım şimdi Maraş’ta yaşıyorum ben Adana da böyle hissetmedim hiç bir zaman 🫣🥶🫡