Seymanurrrr Leyli_Nehar benimde öyle sancılarım vardı yalancı dogum sancısı diye ciddiye almadım ki bugun doktor kontrolünde nst ye bagladım cocuk aşagı inmiş dogum pozisyonu almış malesef istirahat dedi doktorum bence mutlaka Bi doktor görmeli ben normaldir dedim bosuna evham yapıyorum dedim ama degilmiş
Emineklccc Leyli_Nehar bende suan aynı agrilar içindeyim 32 haftalik bebeğim ikinci gebeliğim artik dayanamıyorum hastaneye gidecem nolur nolmaz ilk gebeligim böyle olmamıştı sizin cinsiyet neydi bebegin
Leyli_Nehar Seymanurrrr daha dün sabah kontrole gitmiştim herşey normal dedi doktor ama gecesinde ve gün boyu böyle devam etti napsam bende bilemedim
Seymanurrrr Leyli_Nehar dün varmıydı peki böyle sancılarınız yada daha önceki günlerde yoksa yeni mi başladı eger yeni ilk defa bugun olduysa dinlenin Bi kaç gün eger aynı sekilde devam ediyorsa doktorunuza gidin yada iletişim numarası varsa irtibata geçin doktorunuzla
Leyli_Nehar Seymanurrrr önceki gece de olmuştu ama gündüz olmayınca bişey demedim doktora fakat gene başladı ilk gebelik olduğu için de çok anlamıyorum normal mi değil mi :/
Seymanurrrr Leyli_Nehar gece oluyo zaten ben gündüz o kadar aktif oluyodum ki yataga yatınca Allah baslıyodu benimde ilk işte evham yapıyorum diye düşündüm hep bence aklınızda kalmasın doktorunuzla tekrar irtibata geçin
NOG_06 Leyli_Nehar Valla benim 18. Haftamdan belli kasılma, 22. Haftamdan belli sancılarım var, artık kasılmalardan felan hiç yol yürüyemez oldum doktorum en son 34’e kadar dişini sık dedi 🌸
Leyli_Nehar NOG_06 Allah yardımcınız olsun gerçekten çok zor bende başından beri yaşıyorum kasılma ve ağrım çok fazla oluyor öyle böylr geçip gidecek İnşaAllah 🤲🏻
Leyli_Nehar Emineklccc geçmezse bende gidecek gibiyim acile. Erkek bebeğim sizin bebeğinizin cinsiyeti ne
Emineklccc Leyli_Nehar benim ki cinsiyeti kız dedi ama ben niyeyse Erkek hissediyorum 🌼😄sağlıkla gelsinler inşallah
Aliyegunes Bnim srekli var bel kemiğim agriio kalçalarımdan ayaklarima kadar hemde 32haftalik olduk hala var dgum bwlirtsisimi bu bnde kendimce siayqtik ağrı die yorumluyordumm