Flz-cner98 Selam benimde 3. Gebeliğim di iki ay önce sezeryan doğum yaptım benim hiç ağrım falan olmadı sadece kaşıntı vardı, diğer gebeliğiniz ile şimdiki gebeliğinizin arası yakınsa o yüzden olabilir, SSVD her doktor yapmıyor araştırmanı tavsiye ederim