Aylin_16 gulselican evet bi de oğlum 38+5 de doğmuştu bu kız ve erken gelir dedi çevrem ben de heveslendim çantamı falan hazır ettim erkenden gözüm yolda kaldı :))
Kbrbrhnn Songulozkul Ayy bana da aşırı sıcak geliyor havalar, sıcaktan uyuyamıyorum geceleri. Bu konuda yalnız değilmişim 🤭 Onun haricinde o merak ve heyecan bende de var yaa sabırsızlıkla bekliyorum bakalım. Rabbim hayırlısıyla sağlıkla kavuştursun miniklerimize 🤲🏻🤭
Songulozkul Kbrbrhnn Zaten bunalıyodum bide sıcaklardan iyice içim bayiliyo valla kemiklerim ateşler içinde sanki bide yaşadığım şehir aşırı sıcak değil memleketimde olsam heralde kafayı yerdim dediğin gibi sağlıkla alalım da kucağımıza buna değer 🥰 Kaç günün kaldı doğuma ya da kaç haftaliksin şu an
Kbrbrhnn Songulozkul Aynen yaa Amin inşallah, değmez olur mu hiç 😍 37 haftalık olduk, az kaldı diyelim Allahın izniyle. Siz ne kadarlık oldunuz annesi, son 7 gün kalmış ama haftanız kaç 🤭 Bir de doğum şekli belli mi acaba
Songulozkul Kbrbrhnn Benim de bugün 38+4 10 gün kaldı sözde ama hiç belirti yok😂 şimdilik herşey yolunda inşallah normal doğum olcak ❤️
Minis123 Mamamia benimde son 7 karnım taş gibi füze gibi uyuyamıyor elim ayağım davul gibi şiş bi yandan bi yana dönemiyom penguen gibiyim
Mamamia Minis123 😂bende öyle yürüyüş yapıyorum doktorun dediklerini yapıyorum hurma yiyorum ama suan tık yok😁
Songulozkul Kbrbrhnn Kendim zaten heyecanlı ve stresliyim bı de her gören hala doğmadı mi diyo yok doğdu da ben karnıma yastık baglayip geziyorum alışkanlık yaptı diyesim geliyo😂😂 bı de çevremizdekiler sağolsun çok darlıyo iyice sıktılar
Kbrbrhnn Songulozkul Hahahha ayy Allah seni 😂 Evet bazen deli ediyor insanlar gerçekten, zamanı geldiğinde illaki doğacak zaten ne diye sorup strese sokuyorsunuz abi 😂
Kbrbrhnn Tgceetali_08 Normal doğum mu olacak canım, tarih vermiş ya ondan dolayı soruyorum. Bizim de haftaya kontrolümüz var inşallah, ben de merak ediyorum tahmini gün verecek mi diye ☺️
Songulozkul Kbrbrhnn Tabiki Allah ne zaman kısmet ederse o gün olcak valla birinin kalbini kırmadan dogursaydik 😂😂
Tgceetali_08 Kbrbrhnn hiç bişey demiyo canım sordum o anda bakalım dedi tarihte son adet tarihinden hesapladığı için gün olarak o tarihi söylüyo