Ahsenmom bende de oldu önce sol elimde başladı, hamileliğin sonuna doğru sağ elimde de oldu. Fizik tedaviye de gittim, kendi doktoruma da sordum hamilelikte hormonlardan ve ödemden kaynaklı normal olduğunu söylediler. Doğumdan sonra geçti zaten.
Çok rahatsız oluyorsanız atel takabilirsiniz, el sprinti diyorlar. Ama o beni daha çok rahatsız etmişti takamamıştım şahsen. Malesef hamilelikte başka da çözümü yok.