Meryem_46 ben 2 kilo doğmuşum annem 40 ım çıkana kadar beni her gün yıkamış bu arada 2 Eylülde doğan bi bebek 👶🏻 ve çok emzirdim dedi stres yapmadım dedi rahat rahat büyüttüm dedi 40 ımda gelenler beni tanımamışlar 4.600 olmuşum annem hep anlatır formül yıkadım her gün uykusunu aldı rahat rahat sonra da anne sütü sık sık emzirdim sen üzülme ki bebek de üzülmesin der bana ve baya tombili olmuş 40 günlükken 🥰