Bende Aralık ayında kurtaj oldum doktor 3 ay korun dedi nisan ayına kadar korundum en son 26 nisan regl oldum mayıs ayında korunmayı bıraktım bu ay regl olmadım yaklaşık -6-7 gün gecikme var test negatif kan negatif adette girmedim hiç bir belirtim de yok buludungum ilçede kadın doğum doktoru gitmiş özel hastanede yok farklı bir yere gidecek maddi durumda suan müsait değil ne yapacağımı hiç bilmiyorum 🤷♀️ çok üzülüyorum