Bu sabah saat 5te kanamayla uyandım hemen
kadın doğum acile gittim muayene ettiler bebek iyi ama kes etrafında kanama vs gormedi doktor.gun içinde kendi doktoruma gittim o da kese etrafında kanama göremedi.kanamam çok çok az şuan ama adet sancısı gibi ağrılar var başına gelen var mı