Herkese selamlar,
34 haftalık hamileyim. Bugün bir ultrasona girdim. Bebeğimin sol böbreğinde kist olduğunu söyleyip inceleme için gün verdiler. Açıklama yapmadılar. Gerçekten bişeyler duymaya ihtiyacım var. Böyle bir durum ile karşılaşan oldu mu aramızda acaba?