Kızlar son adet tarihim sekiz şubat 18 mart da kan sonucum 9.6 dı. Hemşire geç döllenmedir dedi. Doktorum geçen hafta 16 haftalık dedi ona bakılırsa şuan 17 yim. Ama hemşireye göre bu hafta 15 im ( ona göre tetenoz tarihi vericekti) ikinci gebeliğim ama hiç bu karmaşık bir şey duymadım. Sezaryen olacağı için kaçıncı haftada hazır olmam lazım onu hesaplamak istiyorum ama bir türlü işin içinden çıkamıyorum 🥺