Bayancorek NurSima2605 ilk 3 ay folik asit kullandım sadece. 12. haftadan sonra takviye vitamin , d vitamini ve demir verdi. 🌸 Doğuma kadar kullanacağım 6 aylık olduk şuan.
Merymklc NurSima2605 bende 5 haftalık gebeyim folik asit verdi sadece yarın kontrolüm var değerlerime bakacak ona göre bişeyler söyler sanırım cnku B12 im az çıktı demirim az cıktı
edis22 NurSima2605 ilk 3 ay sadece fulik asit. 2inci 3 aydan omega 3 demir ilaclari vitaminlere baslaniliyor
NurSima2605 Fatma0715 sağlıkla kucağımıza alırız inşaAllah bel ağrım var kasık agrısıda normal mi bu sence
NrcnGltkn NurSima2605 hamilelgn ilk uc ayında folik asit veriliyor snrasnda kan değerlerine bakılıyor demi ilacı ferrum hossman bide decavit vitamin ilacı veriliyor bide sağlık ocakları devit3 verioe doğuma kdr kullanılıyor bazi doktorlar ek olarakta gynofero gbi bi kan ilacida veriyor yanls hatrlamiorsam adını
Leyla-ay-3023 NurSima2605 ilk 3 ay ve gebelikten 1 ay önce folik asit daha sonra d vitamini ve demir birde ayriyeten vitamin ocean mummy bu 3üne hala devam ediyorum
Leyla-ay-3023 NurSima2605 aslında bunlar rutin verilen ilaçlar bir tanesini doktor tavsiyesi ile aldım omega 3 cocuğun zihinsel gelişimi için çok faydalı o sebeple diğer 2si ise vücudunuzdan o enzimleri bebek çektiği için size takviye amaçlı kullanılıyor
KayraVeAnnesi_06 NurSima2605 Gebeliğimi öğrendiğimde 5 haftalıktı hemen doktorum folik asite başladım . Aynı gün kan verdim sonuçlarıma göre D vitamini yazdı doktorum şuan 9 haftalığız sadece ikisini kullanmaya devam ediyorum
Zolemos Gebelik öncesi aile hekiminin önerisiyle folik asite başladım. Gebeliği öğrendikten sonra bir kutu daha folik asit ve d vitaminini kadın doğum dr. ’u verdi. Ayrıca folik asit bitince kullanılmak üzere gebelik için multi vitamine geçirdi.
Linaaaa1 NurSima2605 kan değerlerime baktı direk mutlivitamine başladık biz henüz 8 haftalığız İlk gebeliğimde de ilk üç Ay multivitamin kullanmıştım
Deletedmom_31 Her gidişimde değerlerime bakmadan mineral, multivitamin, omega bir sürü şey yazıyorlar. Sadece d vitamini kullanıyorum çünkü o değerim düşük çıktı. Başta da folik asit. Anlaşmalı oldukları ürünleri yazıyorlar gibi geliyor yok yere.