esraserdar34 Karnım taş gibi sertleşiyor bi süre öyle kalıyor sonra bırakıyor. Dr aradım bana yarın sabah gel sezeryana alcam diyor. Normalde sezeryan tarihim 6 Haziran ne yapmam lazım bu durumu yaşayan var mı ?
esn46kyy esraserdar34 canım ben 37+2 günlük hamileyim O sertleşme bende de oluyor Ama herkeste oluyor doktorun neden öyle söylemiş bilmiyorum Ama normal doğum dusunmuyorsan bebeğinin gelişimi de iyiyse 1 hafta daha bekleme bebisine kavuşursun işte ☺️
esraserdar34 esn46kyy sizin ki canınızı acıtıyor mu kasılırken ve kaç dakikada bir oluyor ? Dün nst ye girdim sancım yoktu bugün karın sertleşmesi artınca doktoru arayıp sordum bebek beklemiyor dedi yarın gel ameliyata alalım dedi ama ben günümü beklemek istiyorum sizce bebeği tehlikeye atmış oluyormym
esn46kyy esraserdar34 evet canım acıyo aşağıya doğru baskı yapıyor çünkü Gündüz çok sık olmuyo ama akşam ortalama yarım saate bir o kasılma oluyo (düzenli değil) Yani bebek kanala girmeye başladığı için oluyo diyo herkes Bu konuda tedirginsen bı kereliğine başka doktora muayene olabilirsin canım
esn46kyy esraserdar34 genelde suyu filan normalse 39. Haftalara kadar bebek için sıkıntı olmuyo tabi ama teklikeye atıyorsun ya da atmıyorsun diyemem ☺️ doktoruna güvenemiyirsan 1 hafta daha beklemek istiyorsan 1 kez başka doktora muayene ol mutlaka