Adakiz44 Kubra_05 valla canım diyetisyene gittim zararlı dediği çoğu şeyi bıraktım 3 aydır olmadı pirinç makarna hazır gıda vs. Şuan su diyetine başladım hem kilo vermek hemde vücudumun temizlenmesi için
Umud-- Kubra_05 oldu ilk bebeğimi kaybettim bunalıma girdim ben hamileyken kilo almam skmdi de 6 aylığım 2-3 kilo anca almışım ama stresten aşırı yedim diyetisyene gittim zayıfladım spora başladım asitli içecek kestim dışarıdan yeme kestim
gozdebbc Kubra_05 ben genel olarak diyetisyene gitmedim ama reformer pilates yapıyorum ve yediklerimde sağlıkli şeylerle besleniyorum paketli gıdalar abur cubur ve karbonhidrat az tüketiyorum bol su bol yürüyüş
Adakiz44 Edalimm sadece su ve sıvı şeyler ile besleniyorsun çok karşıma çıkmıştı denemek istedim çok fazla vücuttan ötem atıyormuş vücudu temizliyormuş akşam da salata elma karpuz felan yiyebilirsin ben öyle yapıyorum ya da hafif bi çorba ekmeği şekeri hamur işlerini bırak bence ben 2-3 aydır kullanmıyorum hiç
Arzutyfr Ben reformer pilatese gittim. Yürüyüş yaptım bol bol. 60 kilodan 53 kiloya indim. Düzenli dengeli beslendim hiç ekmek, şeker vs almadım. Sonra hamile kaldım. Şuan 24. Haftadayım hamileliğim güzel geçiyor şükür 🙏
gozdebbc Arzutyfr çok ekmekle aram yok şeker de kullanamiom bazı zamanlar işte canım tatlı çektiği zaman çok nadir 🥰 tatlıya pasta kek dayanamioz ya
Acemianneee08 Kubra_05 fazla kilonuz varsa vermeye bakın canım . Yağ oranı düşsün . Ben günde çeyrke avokado tğketmişrim gebe kalmadan önceki ay rahime iyi geldiği söyleniyor. Vitamin eksiğiniz varsa tammalaykn . Dişte çürük varsa en kısa zamanda halledin gebelikte büyük sıkıntı oluyor
Kubra_05 Kilom hiç yok fakat sadece gebeliğe hazırlanmak doğurganlık arttırmaya yönelik besleneceğim bundan sonra önümüzdeki ay cocuk düşünüyoruz inşallah