Ben normalde özele gidiyordum ama Kepez devlette 2 kez sadece Fatma Özlem kılınç hanıma gittim gerçek den harika bir doktor devlette bu kadar iyi bir doktor bulmak zor tersliyor felan deseler de gerçek den ilgili bir doktor hem bilgili hemde insana güven veriyor
Boş konuşan bir doktor değil işini hakkı ile yapıyor başarılarınız daim olsun inşallah