aydagulhaliloglu 1Ozge1 Demir fazlalığı için talasemi kontrolü yapıyorlar diye biliyorum. Aile geçmişinizde varmı yada size baktırlarmı? Doktorunuza bir danışın isterseniz böyle birşey olabilirmi diye çünkü siz diyene yada sorana kadar çoğu birşey demiyor
gozdeyagci 1Ozge1 sonrasında kendiliğinden olan bir fazlalık mı? Benim de mesela çok fazlaydı. Ama gebelikle birlikte bir anda düştü. Doktorunuz daha iyi bilir ama tahlille takip edilir. Fazlalığı düşürmek için bir ilaç ben hiç duymadım.