TazeAnne06 Elifim54 ilk iğnemi 9. Haftamda oldum iğneden sonra 20 dk uzandım sonra kalp atışını kontrol ettiler gönderdiler 2. İğnemi 30. Haftada acile oldum 5 dk bile sürmedi iğne normal iğneler kadar acıtıyor
-_Esra_- . Normal iğneden hiç bir farkı yok normal iğne kadar acıtıyor.hastanede kalmanızı gerektirecek bir durumda yok ben olduğum gibi hadi güle güle dediler. Basit bir iğne yani
Guncem Bana tahlil yapmadı doktorum direk iğne olmam için servise gönderildim. İğneden sonra 15 dk dinlen çıkabilirsin dediler.