Arkadaşlar sabahtan kahvaltı yaptıktan sonra uzandım birden kafama doğru bi basınç hissettim nasıl anlatılır bilmiyorum nabzıma baktım 120ye çıkmıştı başım zonkluyo gibi oldum. Sırt üstü yatmaya bağladım biraz kalktm yürüdüm hava aldım geçti gibi. Şimdi tekrar aynı şey oldu nabzım yükseldi kafamda bi zonklama hissediyorum. Normal mi bu acaba yaşayan var mı?bikaç gün önce de bayılmıştım acilde kan değerlerime falan baktılar bişey yoktu. Kötü bişey olmasından korktum. Yarın doktora gideceğm tekrar