Zeliha1818 ben çok daha kötü olmuştum. Her gün karbonat ve tuzlu su ile gargara yaptım. Taze zencefili rendeledim içine limon sıkıp bal ve karabiber ekledim. Şurup gibi kasikladim. Ve her gün bir sarımsağı bir kaç parçaya kesip hap gibi yuttum. Gecti:) ve bol su içtim. Hic ilaç almadımm.
Srfe bunu yanıtladı.