Mehtapca06 durununannesiiiii malesef dogum icin yeterli sanci yok ve duzenli değil en yuksek elli çıkmış oda büyük ihtimal bebek hareketlerini kasilma olarak algıladığı icin dogum sancısında sanci kendin cizmis gibi duzenli tepeler oluyor
Dark durununannesiiiii yalancı sanciniz var. O da normal zaten. Bebek kalp atışı 120-160 arası oluyor sizin biraz yüksek
hemsirebianne0901 durununannesiiiii dogum sanciniz yok bebisin kasilmalarina bagli olan sancılar düzenli değil
hcrhcrhcr durununannesiiiii ufak ufak sancin var ama doğum için yeterli değil gibi düzensiz de ayrıca ama bebeğin kalp ritmi yüksek sanki dokdorunuzla bununla ilgili konuşabilirsiniz
durununannesiiiii Mehtapca06 valla doktorun dediklerini dediniz bravo 🤭 kız cinsiyeti ve nabız sürekli böyle bende ritim bozukluğu taşikardi var bilmiyorum o da benden kaynaklı mı böyle acaba
durununannesiiiii Dark evet bende ritim bozukluğu taşikardi var ondan kaynaklımı bilmiyorum ama hep böyle yüksek
Mehtapca06 durununannesiiiii bebekte de olahiliyor bazen benim ilk gebeliğimde iki sefer ard arda nst de taşikardi çıktı bebek sonra bir saat dinlendim ayran ictim vs tekrar cekildi ritim normale döndü. İnsallah cok hir zamaniniz uok saglikla alirsiniz kucağınıza ❤️
1prenses2prensyenigebe durununannesiiiii sancıların düzenli ve M şeklinde dağ gibi düşün olmalı baya yüksek yani diğerleri pek doğum sancısı olarak sayılmayabilir
Hlyhsrv durununannesiiiii yalancı sancılarınız başlamış. Beğenizin yön değiştirmesinden kaynaklanan anlık sancılarınız çıkmış. Kalp atışlarına gelince hareketli Bı bebeğiniz var masallah. Hayırlısıyla kucağınıza alın ınsallah