Emine4 Merhaba hanımlar adetime 5 gun mala erken gebelik testi yaptım kasıklarimda batma göğüslerim ozellikle agriyo aciyo sisti testimi atsam bakabilirmisiniz ama nasil atiliyo fikrim yok yardima ihtiyacım var.
Birgul Emine4 https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek direkt linkler altındaki linkin sonunda yazan kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Linke tıklayınca açılmayan fotoğraflarda, bu linki kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırabilirsiniz. http://mutluresim.com/
Canpolat Emine4 https://mutluresim.com/ Bu linkten yükleyebilirsiniz yüklediğiniz fotoğrafı indir diyip çıkan link yanında ki kopyala kısmını kopyalayıp buraya yapıştırın.
Emine4 Yani cameraya çıkmıyor ne yapsam alamadim ama hayalet cizgi gibi acaba kan cersem sizce yarin cikar mi acaba ?
Rukiye24 Emine4 çıkmaz varsada canım bekle iki gün filan bende çok silik çizgi vardı iki gün öyle çıktı beta 3.97 çıktı
Emine4 4 5 gün önce yapmıştım boyle çıkmıştı bu erkenbgebelik bunda cok az görülüyor anlamadim ondan şaşırıp bi sormak istedim