Hamileliğin ortalarından beri parmaklarım ellerim uyuşuk.Hele gece kütük gibi oluyor uykudan uyanıyorum.Ben söyleyince bana şişede tablet magnezyum verdi ama zerre faydası olmadı yine de kullanıyorum.Şuan bile öyle parmaklarım çok alıştım ama mutsuz oluyorum tabi.İnşallah doğumdan hemen sonra geçmiş olur yoksa müdahele gerekiyormuş.