Ftstss Sağlıcakla kucağına alırsın inşallah bebisini canim. Allah yar ve yardımcısı olsun tüm gebelerin. Uyuşukluk bitince ani hareketler etmeden yavaş yavaş ayaklanmaya bak. Aralıklarla sık sık yürüyüş yap ve tuvalete gidince ıkın doğumdan sonra içinde kalanlar da aksın gitsin. Nescafe, cevizli pekmezli yiyecekleri çok tüketmistim ben sütüm olsun hemen diye. Aklıma gelenler bunlar. Bir de inşirah süresini okumuştum dogumhane de bol bol.