Aylakara26 Slm Kızlar 17 haftalık hamileyim ve bebek hareketleri mi mide hareketleri mi çözemiyorum böyle uzanınca ellerimi karnıma koymadan pıt pıt bisey hissediyorum ara ara da küt küt ses geliyor ama o pıt pıt devamlı hissediyorum karnım aç ken bisey hissedemiyorum sizce ne? Sizde nasıl oluyor?
Bskrt Aylakara26 mide hareketi olabilir sizinki, çünkü bebek daha çok göbeğin altında kasıklara doğru hissediliyor İçin gıdıklanıyor gibi oluyor
iremby Aylakara26 18+0 dan itibaren net hissetmeye basladim. Baloncuk patlamasi gibi oldu orda heh bebegim dedim. Hergun olmaya basladi. Elimi koyunca da hissediyorum vurmasini. Devamli oldugu icin hergun anliyorum artik bebegim oldugunu. Bazen azaliyor bazen cogaliyor. Anlayabiliyorsun onu.
Aylakara26 Bskrt kasıkda hissediyorum bir sağ tarafda oluyor bazende sol tarfafda ve devamlı hissediyorum mide hareketi devamlı hissedilir mi? Gün boyu arada sesiz oluyor
Aylakara26 iremby evet canım hergün bende hissediyorum bende de azalıyor bazen çoğalıyor ama hergün hissediyorum 😌