zehra33 ozlemabdullah göz nuru, el emeği ve Emir veren prenses anlamları var. Ben daha çok göz nuru anlamını seviyorum. Bir de sıçrayış anlamı vardı.
arastiran_anne Lina ;) Gebelikle ilgili yararlı bilgiler için https://www.instagram.com/arastiran.anne/
BabyDrs zehra33 Ya Eliz in yanına ne koyarsan koy öncelik hep ilk isminde olacak seslenirken herkes ilk ismiyle seslenecek iki isim ağır gelir düşüncesindeyim 😃 bence tek başına eliz 😍 Ama illa iki isim dersen eliz Lina derim 😍❤️
zehra33 BabyDrs teşekkür ederim evet iki isim ben de çok sevmiyorum ama eşim istiyor bakalım ikna olursa tek isim olabilir en neti tek isim zaten 😆☺️