Nidaa2 Daha önce epidural doğum yapan var mı takarken acı ağrı oluyor mu epidural? Bi video izledim kadın baya bağırdı bir doktor da elektrik çarpması gibi bi his oluyor diye anlatıyor normalde epidural düşünüyordum şimdi korkmaya başladım
Eslem_1 Nidaa2 valla epiduralden de soğudum artık 😀 prenses doğum adı altında sıkıntısız bir süreç sanıyordum ama onun da garantisi yok🤦🏻♀️
Fulyaaa1 Nidaa2 merhaba 2 buçuk ay önce epidural normal doğum yaptım ben sancı başladıktan sonra vuruldum igne sancının agrısındam asla birsey duymadım hissetmedim de herkesin acı Eşigi aynı olmayabiliyor ama sancı daha ağır basıyor :)
kahvesever__ Nidaa2 benim doğum çok zordu ama kişiden kişiye değişir tabiki herkesin ki zor geçecek diye bir sürüm yok ama bel ağrısı kalıyor