Kızlar dolum yapalı 3 ay oldu telefon değiştirdiğim için happy Mom şifremi unutup girememiştim 35.Haftada bebeğim kalbinde ritim bozukluğu çıkmaya başlamıştı ve 2 güne 1 gidip nstye bağlanmam gerektiğini söyledi doktorum ve 36. Haftaya girerken düzelir gibi oldu son muanede ritmin sahada bozulduğunu söyledi doktorum ve perinatoloğa yönlendirdi oraya gittiğimde doktor bana yatış yapacağını nstnin kötü çıktığını söyledi ve ağlamaktan helak oldum zaten hep stres içindeyim 2 tane kaybım vardı yatışım yapıldı 24 şubatta nst takılı saatlerce bakıldı bi düzeliyor bi bozluyor bu arada belimden ağrılar girmeye başladı ve lekelenmem oldu sonra nst geri bozulunca cuma günü 25 şubatta doğuma alıyoruz dediler saat 16.00 da ağlaya ağlaya girdim korkulu gözlerle bebeğimi alacaklardı çünkü küveze ameliyathaneye girdim ve belimden iğne yaptılar hissetmedim bile o iğneyi sonrasında uyulmamı bekleyip başladılar ve bi ağlama sesi geldi kızım çok şükür doğdu ben hiç göremeden küveze koydular diye üzülürken bebeğim odamıza çıkmış bile odaya gittiğimde kızım beni bekliyordu çpk şükür kalbinde hiçbişey yokmuş 🙏 dünyalar benim oldu ve sonrası ilk yürüyüşte çok zor değildi benim için herşeyimi kendim yaptım ama eve geldikten sonra dikişim biraz açıldığı için ağrı hissettim onda zorlandım yoksa çok kolay geçti uzun oldu hakkınızı helal edin hepinize kolay ve güzel doğumlar diliyorum 🌸