Tugbartu Arkadaslar iyi aksamlar bi tanidigim ile konustum devlet hastanelerindeki Sezeryan doğumun dikis yerini baştan savdiklarini özensiz olduğunu söylediler doğrumu acaba bilgisi olan var mı
ozgese-s Tugbartu Evet eski dikişler gibi aldırmalı dikil yaptılar bana orta kısmı yapıştırdılar yanlar ipli dikiş saçmalık
Eslem9 Tugbartu aynen biraz özensizdi 7ay once yaptim. İple dikiyorlar sadece ortadan bantlıyolar iki kenardan ip dışarda duruyo
Tugbartu ozgese-s ben önceki doğumumu özelde yapmıştım bu sefer ankara sehir hastanesini önerdiler ama kararsız kaldım