Aslyy yaa ne kadar güzel hep sağlıklı olsun. Ben de çok kararsız kaldım 2 görüş var folikasit hakkında. Bir taraf çok önemli kesinlikle diyor bir taraf da çocuklarda olumsuz etkisi oluyor diyo. Her ne olsa kimyasal sonuçta ilaçlara karşı biraz mesafeliyimdir kararsız kaldım:( sanırım 12.haftaya kadar içicem