biranneadayi15 Hormon bozukluğu olup kendiliğinden hamile kalanlar var mı kafama çok taktım bunu dr hormon tedavisi başlamadı bana pcos olduğum için doktorlar doğum kontrol hapı kullan diyorlar ama ben bebek istiyorum 🥺
Minikcennetim biranneadayi15 benim lh hormonum 16ydı adetlerim çook düzensizdi 40-45-50 günde oluyordum doktor bebek istiyorum diye doğum kontrol hapı yazmadı ama o ay hamile kaldım ümitsiz olma canım
biranneadayi15 Minikcennetim inşallah öyle olur benim erkeklik hormonum çok yüksek bu yüzden olmaz dedi bir doktor
Minikcennetim biranneadayi15 canım ne zamandır deniyorsun yumurtlama testiyle takip yapabilirsin böyle öyle gebe kaldkm
benimmdunyamm biranneadayi15 insülin direnci erkek tipi kıllanma falan hepsi vardı pcos var zaten kaldım şükür