Kızlar benim yıllardır bacağıma vuran bel ağrılarım var bekarlıktan beri büyük ihtimalle bel fıtığı demişti doktor. Bugün de sezeryan olacağımı öğrendim felç kalma ya da daha kötü olma bel agrısının artması gibi şeylerden çok korkuyorum biraz da bilgisizlikten yani bunlar doğru mu benim gibi rahatsız olup spinal olan var mı