Kızlar 61 gün önce sezaryen doğum yaptım. Zaman zaman bebeğin puseti vs taşımak zorunda kalıyorum ( puseti bayagııııı agır , bebek arabasının üstünün puset olarak kullanılma özelliği vardı) ya da bebegin su dolu küvetini falan kaldırıyorum. buara da emzirirken bebek dikiş yeri üzerinde tabi hem ağırlık hem terleme oluyor.
Bunlardan dolayı mı bilmem dikişlerin en sağında iğne batması gibi bir his, sızlama olmaya başladı. zaman zaman baş kısımda da oluyor bazen de birden sızlama oluyor değişik bir şekilde.
Başına gelen var mı?