18 gün oldu doğum yapalı anca fırsat bulabildim ve anca toparlayabildim kendimi herkes gibi bende doğum hikayemi paylaşmak istedim 39+0 da kontrolüm vardı Ve bebeğim dönmemişti hemen sezeryan kararı alındı ve 13 mayıs cuma günü saat 16:00 için gün almıştık kontrole gittiğim gün bütün testlerim yapılmıştı hiç sorun yaşamadım çok şükür ve geldik büyük güne cuma günü sabah saat 13:00 da yatış için hastaneye gittim heyecan yok garip bir sakinlik çökmüştü gayet mutluydum ama çok sakindim eşim ve annelerimiz benim yerime heyecan yaptı bol bol bana gerek kalmadı zaten 😂😂 daha sonra saat 13:30 da anestezi uzmanı gelip sorular sordu kan grubunuz ney vb.. saat 15:30 olduktan sonra bana bir heyecan geldi heyecandan dilim damağım kurudu avuç içlerim terledi heyecandan zor yutkundum resmen doktorum saat 16:00 da geldi ve hazırlanmamı söyledi saat 17:00 da alacağız seni dedi hazırlandım yine beklediğim için heyecanım geçmedi kalktım yürüdüm hastane koridorunda kolumda serumlarla sık sık tuvaletim geldi en son tuvalete girecekken doktorum tekrar geldi ve alıyoruz seni dedi onu dediği an içim bir tuaf oldu ve ağlamaya başladım benim sayemde annem ablam kayınvalidemde ağlamaya başladı tabi eşimin gözleride dolu dolu bana moral vermeye destek olmaya çalışıyor neyse sonunda ameliyathaneye girdik anestezici geldi tekrardan nasılsın dedi ve yapacağı işlemi sırasıyla anlattı sakinleştirmeye çalıştı doktorumda başımdaydı spinal takıldı uyuştum başladılar ameliyata 17:37 de meleğim güzeller güzeli kızıma kavuşmuştum ilk ağlamasını duyduğumda içim parçalandı ve ister istemez benimde gözlerimden yaşlar geldi çok güzel bir duyguymuş şükürler olsun rabbime 🤲🏻🤲🏻🤩 rabbim isteyen herkese nasip etsin bu mutluluğu herşey çok güzeldi korkulacak gibi değilmiş kesinlikle ilk doğum olduğu için çok korkmuştum çok stres yapmıştım ama o kadar değilmiş bunu anladım ve annelerimizin hakkı asla ödenmez bu süreçte bunun farkına daha çok vardım. Doğum yapacaklara tavsiyem hiç korkmayın rabbim her şekilde kolaylığını veriyor allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin uzun oldu hakkınızı helal edin …😊😊