ErdoganGamze Hanımlar biliyorsunuz Asel’ler, Mina’lar, Lina’lar arttı. İsim sorunca herkes aynı isimleri öneriyor. Eskilerden güzel olup unutulmaya başlayan isimler geldi aklıma. Müge, İpek, Handan, Bahar, Aylin, Pınar… Artık bunları duymaz olduk. Varmı sizinde aklınıza gelen Herkese farklılık olsun. Belki bende kızıma uyacak, eşimin beğeneceği isim bulurum
Birannne ErdoganGamze ger yer aşrı her yer Mina lina gına geldi bana:) ben Rana koyacağım kızımın adını. Güzel hoş ve latif demek . Adıyla yaşasın kızım♥️ Oğluşumun adı da Mustafa. Ben zorlama isimleri hiç sevmiyorum
nese-kasap Elvanguzel bende bir tane Hatice var 9 yaşında bi tane de Zeynep var 6 yaşında şimdi 3. Kızım olacak ne koyacam bilmiyorum
sunandfun7 Birannne Kızımın ismini Lina koyacagım sırf herkeste var diye popüler diye neden hoşuma giden bir isimden vazgeçeyim ? Şöyle tepki verip sogutanlara anlam veremiyorum her isimden her yerde var. Rana birtek siz mi koyuyorsunuz mesela
Dark ErdoganGamze bu hep böyledir aslında. Eskilerde de ne isimler varmış. Herşey olduğu gibi isimlerde değişiyor. Öneri olarak; Yasemin Ayla Asude Nalan Emel
vesilece ErdoganGamze çok güzel bi post olmuş canım 🤗 bende Ahu müjde masal gibi hülyalı isimler seviyorum 🥰🥰
aynenkezoaynen ErdoganGamze Ayşe, Elif, Ravza, Feyza, Meryem, Rabia, Fatma, Büşra, Emine, Sümeyye, Merve, Saliha, Esma, Safiye, Berna, Serap gibi isimler geldi aklıma🥰
Aylin_16 ErdoganGamze açelya melisa hatice leyla mine meryem melike bunlar benim beğendiklerim fikir olur belki
Bekleyenler nese-kasap peygamber efendimizin eşleri Ayşe Zeynep. Onlardan düşünebilirsiniz yine. Sevde Ayşe Hafsa Habibe… Tabi siz de araştırın yanlışım olabilir