Bende yeni başlayacağım tedaviye hastaneler net 15 veya16 bin istiyor 5 6 civarı da ilaç deseniz tabi aylık olarak ve durumunuza göre değişir ilaçlarınız 20 falan öyle olsa dondurmada net bilmiyorum ama 5 civarı falandır daha önceki tüp bebek deneyimime istinaden konusuyorum hemen hemen fiyatlar bu şekilde benzerlik gösteriyor