Biranne-
Bilgi verdiğin için çok teşekkür ederim ❤️
Ama bana ilaç vermedi tsh çok düşük ( 0.05 ) fakat hiçbir belirti yok bende kalp çarpıntısı, terleme , yorgunluk vs. Bu sebebten dolayı ilaç vermeyeceğini söyledi bir ay sonra tekrar bakacak. Acaba ilaç mı kullanmam gerekir bir aya kadar bebeğime bir zarar vermez mi