Linamom41 Merhaba kızlar bugün dahiliye doktoruna gittim ve doktor kan değerlerimin çok düşük olduğunu söyledi. Günde iki kere kullandığım ilacımı değiştirip, yeni bir tane yazdı ancak tereddütte kaldım. Bu ilacı kullanan ve memnun olan var mı?