Asyasultan Bebeklerinizin kıyafetleri için hangi ürünleri kullanıyorsunuz doğum sonrasına hazırlık yapıyorum 😊
Tatlisannedilekk Asyasultan yumuşatıcı kullanmıyorum, uni baby sıvı deterjan kullanıyorum çok memnunum👍🏻
GamzeDurmus Asyasultan Green Clean aldım, dalin vs hepsinde kimyasal var bebekler de alerji yapma ihtimalleri oluyor 🌸
Mysaa Asyasultan ben dalin üni baby kullanmıstım ilk etapta erken yıkadığım için yumustacııda kullandım kötü kokmasınlar diye sonrasında birkaç ay alerji yapabilir diye kullanmadım 7 8 ay kadar ayrı yıkadım çamaşırları sonra saldım 😀😀😀
lilalilalila Asyasultan baby’s Green ve Green clean aldım. Bir de indirim varken unibaby yenidogan. Temiz içerik almaya çalıştım.
Mrysmg Bende aynı şekil baby me deterjan aldım Ebebek markası yumuşatıcı da yumos bebekler için. Kıyafetleri yıkadım mis gibi bebek kokuyo dolap
Duygukhv Minoris kullanıyorum ve ekstra durulama yapıyorum. Bebek doğduktan sonraki kaka lekelerine karşı minorisin leke cıkarıcısıını da aldım kullanıcı yorumları cok iyidi. ☺️